Agnieszka Ościłowska, koordynator programu „Ciepło Systemowe” mówi o wzroście jakości usług ciepłowniczych w ciągu ostatnich 10 lat.
„Ciepło systemowe od dziesięciu lat poprawia wizerunek branży, więc koncentrujemy się na działaniach typowo komunikacyjnych i marketingowych. Przede wszystkim wyznaczyliśmy pewne standardy związane z obsługą klienta. Dziesięć lat temu nie było biur obsługi klienta w większości firm, które przystępowały do programu poprawy wizerunku branży. Wyartykułowaliśmy potrzebę posiadania przez nie stron internetowych, jako narzędzi dzięki którym firmy ciepłownicze rozwijają komunikację z klientem, stają się dobrze rozumiane i postrzegane” – mówi Agnieszka Ościłowska.
Więcej Agnieszka Ościłowska opowie podczas bezpłatnego webinarium “Sprawdzone sposoby promocji ciepła systemowego!”, które odbędzie się 29 września o godz. 10:00 na platformie Zoom. Zapisy na webinarium odbywają się przez formularz rejestracji na stronie webinarium, pod adresem: https://webinarium.cieplosystemowe.pl/.