ENERGA OPERATOR PODSUMOWUJE DZIAŁANIA W CZASIE PANDEMII

Udostępnij
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

W trakcie pandemii, od 16 marca do 20 maja, tylko w obszarze usług dystrybucyjnych Energa Operator przyjęła i zrealizowała blisko 90 tys. zgłoszeń swoich klientów.

Obecnie wykonywane są wszystkie rodzaje prac, zarówno te dotyczące zapewnienia ciągłości dostaw energii elektrycznej i modernizacji infrastruktury, jak również te z zakresu usług dystrybucyjnych obejmujące obsługę odbiorców.

Energa Operator, mimo trudności związanych z pandemią Covid-19, zrealizowała z sukcesem niemal 100 proc. zgłoszeń swoich klientów, takie jak montaże nowych liczników, sprawdzenia poprawności działania układów pomiarowych, zmiany taryf oraz przyłączenia mikroinstalacji.

Wdrożone niezwłocznie środki bezpieczeństwa umożliwiają realizację zadań bez zakłóceń. Elektromonterzy wyposażeni zostali w niezbędne środki ochrony osobistej – maski, rękawiczki oraz płyn do dezynfekcji.

Źródło/Fot.: Na podstawie materiałów prasowych Energi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *